arkadaşlar merhaba 10 aylık bir oğlum var doğduğundan beri TSH hormonu yüksek ilaç kullanıyoruz değerleri referans aralığına düştü fakat hala kullanmaya devam ediyoruz benim merak ettiğim aranızda benzer durumu yaşayıp bu ilacı kullanıp bırakan oldu mu. Değeriniz kaçtı neye göre ne zaman bıraktınız.