Selam anneler oglum 2 aylik yaklasik 1 aydir göbek fitigi var dr hergün icine girip girmedigini kontroll etmemi soyledi cok sükür icine gidiyor ama gitmese ameliyat olmak zorunda 😓 sizin basiniza geldmi gectimi ne kadar sürdü lütfen yazarmisiniz ve gecmesi icin evde yapilacak bisey ler varmi bazilari orya düğme koyup sarmami soyledilr ama ise yararmi bilmiyorum