Kızlar merhaba 🌞
Bebeğim 6 buçuk aylık oldu ek gıdaya daha yeni başladık. Ben sürece başladığımızdan beri tadımları hep evde yaptırdım. Artık haftasonu bir yerlere gitmek istiyorum. Dışarı çıkarken ek gıda döneminde yanınıza neler alıyorsnuz? Ya da ne gibi gıdalar yapıyorsunuz yedirmek için bu durumlarda? Termos, termos çanta almıştım başka ihtiyacım olan şeyler var mı sizce?