2 aylık bebeğim her zaman değil ama memeyi teklif edince ağzına ilk aldığında öğürüyor yutkunuyor sonra tekrar alıyor. Emmek istiyor, emiyor da ama ilk aldığında öğürme ile bazen öksürme de oluyor tiksinme hareketi yüz ifadesi vs 1-2 dk ya geçince emmeye devam ediyor. Bu ara sık yapmaya başladı başına gelen var mı?