Lillas Arkadaşlar 50 günlük bebeğim var ve sarılığı hala geçmedi doktor uzamış sarılık dedi, bebeği benimki gibi olan var mı nasıl geçti sarılığınız
Oyku_0321 Lillas bizimde öyle oldu önce kan uyuşmazlığına bağlı diye sonra idrar yolu enfeksiyon u varmış sonra geçti
Sinemkaan25102022 Lillas bizimkide 2,5 aylıkken geçmişti ağır geçirdi naptysam geçmedi kendiliğinden geçiyor büyüdükçe sütünüz yetiyormu
aileceksaskiniz Lillas bizim idrar yolu enfeksiyonu kaynaklı sarılık vardı 3. Ayda tam olarak gecti 9.8 değerine inince takibe gerek yok dediler tedavi de olduydu tabi
Lillas Sinemkaan25102022 yani yetmediği düşümdüğüm zamanlarda mama veriyorum ama genel olarak yetiyordu
Sinemkaan25102022 Lillas mamayla destleminz iyi olur en azından ne kadar beslendiği belli olur 2 saatten fazla aç kalmasn
bernnaa Lillas bir eğitimde böyle geçmeyen uzamış sarılığın anne sütünden kaynaklı olduğunu 3. Aydan sonra normale döndüğünü öğrenmiştim. Emzirmeye devam bu arada sütten kaynaklanıyor diye emzirmeyi kesmek yok
cinartuba bernnaa bunu çok merak ediyorum. Diyorlar ki sütü kessen mi madem sütten… Hem süt sarılığı hem de emzir deniyor ben emziriyorum ama kafama da takılıyor bebrğime zarar mı veriyorum diye. Bizde kan uyuşmat var bu arada.
endoplazmikretikulumiste Lillas bol bol besleyerek geçti mama takviyesi yaptım onamrağmenn bayağı sürdü
Oyku_0321 Lillas ben mama ile falan destek vermedim çünkü sütüm yetiyordu her hafta gidince tartıyorlardı bol bol emzirdim bizim de 3 aya doğru geçti idrar yolu enfeksiyonu geçince
esraekin2019 Benim bebeğimde de 13 e kadar çıktı değer saat başı uyandırıp emziriyordum ne kadar anne sütü içerse o kadar iyi dedi doktorum öyle yapa yapa geçti çok şükür
Ebrarkolcetin Lillas benim kızımın 3-4 aylıkken geçti fototerapi almıştı kızım ona rağmen bayağı uzun sürmüştü
bernnaa cinartuba eskiden doktorlar anne sütünü kestirirmiş ama şimdi durum farklı araştırmalar anne sütüne devam edilmesini söylüyor. Bir sürü makale var yazın Google daha detaylı bilgi alırsınız
Ulucunannesi Lillas bizim 1 ay 28 günlük yeni yeni geçti. Uzayan sarılık dedi doktor 1.5 gün yoğun bakımda fototerapi aldı ve düzenli 2 saatte bir beslenme ile gecti. Ama ben meme+mama seklinde ilerledim sütüm doyurmadığı için. Geçmiş olsun . 💐