Kızlar 4 günlük bebeğim var. Sütüm geliyor ancak göğüs uçlarım büyük olduğu için silikon uç ile emzirebiliyorum sadece. Emzirdiğimde silikonda süt var, gut gut yutma sesi falanda geliyor. Ama bebeği bıraktığım an yine aranıyor ağlıyor. Herkes tepemde bu çocuk aç diyor ve mama yapıyolar. Mama verince gerçekten de bebek uyuyor :(