loringamze Allahim meme reddi duydumda biberon reddi duymadm gormemistim kizimda gordum 4 gundur biberon kullanmiyor mama icmiyor kasikla veriyorum yarisi dokuluo yarisi agzna napcami sasirdim yaaa bole durum yasayan varmi piskljm bozuldu valla ya 😣
Senaktas loringamze benim oğlum 5 aylıkken bıraktı biberonu. Günde iki kere mama veriyordum. Bir anda ne yapacağımı şaşırdım. Şu an hala biberonu görünce eliyle itiyor. Asla ağzına sokmuyor. Yani biberon reddi diye bir şey var bence😂 artık bardakla içebilecek ayda bence bardak deneyin.
loringamze ???? allah askna bi akil verin bana ya mama degistim mamayla alakali degl anladm biberonla alakali biberon aldim yine ayni suyu biberonla icio ama mamayi asla kasikla ver dio nasil yapcammm
loringamze shachi bardak denemedim ama biberon akisi gayet iyi gittim yeni biberonda aldimm yok anam hic bisekilde suyu ama lokur lokur icio neden bole anlamdm
loringamze Senaktas oylemi denesem.kasikla olmuo bana sinir gelio 2 saat dokuluo hep bide bardagi deniyeyim ozaman . biberon ucuna tatli bise surdum onu yaladi geri almadi agzini nasil.kilitlio elleriyle itio birden bire oldu anlamadm gitti hic almasa suyuda icmezdi su icip mama neden icmez cozemedim :)
Serrzeyy Mama icmek istemiyo olabilirmi. Ek gidaya gectigimiz icin corba vs belki mama istemiyodur benim kizimda 9ay 6 gunluk biz mama hic kullanmadik da bana oyle geldi
Smyetugra Aynı şekilde bnm oglumda öyle. Eskiden biberonu görünce heyecanlanırdı deli gibi şimdi zar zor içiyo eliyle itiyo sürekli mama içmek istemiyor. Ek gıda aldığı için bence artık mamayı pek istemiyorlar