Kızlar aslında çok sevinçliyim ama bir yanımda buruk . Korunmuyorduk bayadır bugune nasipmiş olmaz diye diye hamile kaldım. Kızım 3 yaşına girecek mart ayında ben de 3-4 gün sonra 33 olcam . Belki geç bile kaldınız dersiniz ama ben ilk hamileliğimde çok sevinçliydim bunda biraz durgunum. Eşime daha söylemedim çünkü 1 hafta önce babası öldü hala kayınvalidemdeyiz . Napıcamı bilmiyorum çok tuhafım