uykumvarasko ne alakaymış yaa :) benim bebeğim 8 aylık oldu hala sürünüyor hiç yürüme isteği yok :) emeklemiyor da :) emekleme pozisyonuna geliyor bi bacağını normal emekler gibi atıyo bi bacağını sürüyo ahahahhahaha 😂😂 benim kaynanamda sanki prof gibi gelmiş çocukda adım atma isteği yok niyeki felan diyo ne alaka yani 8 aylık oldu diye yürümesi mi lazım. Ben 7 aylıkken 6 adım atmışım mesela annem anlatıyor emeklemedin 6 adım atıyodun sonra hastalandın unuttun adım atmayı 1 yaşında yürüdün diyo :) bence sıkıntı yok bizim kız daha kendi oturma pozisyonuna bile gelemiyor, ben oturtuyorum oturuyor sıkıntı yok ama bazen karın üstü yatıyor yada sırt üstü kendi kalkıp oturamıyor öyle kilolu felanda değil her bebeğin gelişimi farklı demekki :)