Merhaba herkese, bebeğim meme reddi yapıp açlık krizlerine girdiğinden beri sağım yapıp mamayla destekliyorum. Yaklaşık 10 gündür. Gece sabah ve akşama doğru olmak üzere 120 Cl mama veriyorum günde 3 kere. Onun dışında 2 saatte bir 120 Cl anne sütü veriyorum. 120 Cl ne az ne fazla geliyor tam doyuyor ve uyuyor. Sütü çok çabuk hazmediyor sütten sonra çok hızlı acikiyor manada oyle değil tabiki. Sizce fazla mi veriyorum mama ve sütü? Sizler nasıl yapıyorsunuz