Hanımlar sorum başlıkta haftada iki ya da üç belki maksimum bir mama kullanımımız oluyor mamalar da açıldıktan sonra üç hafta içinde tüketilmeli diyebiliyorum üzerlerinde de o şekilde yazıyor zaten ancak üç haftada mümkün değil bitmiyor toz haline buzluğa koysam buzlukta güvenle saklayabilir miyim?