10 aylık bebeğimin öksürüğü vardı üç gündür öksürmekten uyuyamıyordu bir de burun akıntısı . Nemlendiricimiz var açtım , serum fizyoloji ile temizledim baktım geçmedi . Çocuk polikliniğe götürdüm . Şikayeti anlattım doktor ciğerlerini dinledi bir şey yok dedi ama bu ilaçları vermiş ;
Zaditen damla
Oxynaz burun spreyi
Burun spreyini okudum burun tıkanıklığı için ama tıkanık değil akıyor .
Damlaya baktım alerji nezlesi için diyor alerjisi vs yok burda ilaç ile ilgili yorumlara baktım uyku vs yapar diyor . Doktor neden verdi anlamadım bu ilaçları kullanmayı düşünmüyorum size sorayım dedim ?