sahrabalam2 idrar verirken hijyene çok dikkat etmek gerekiyor.. Bir kere bende de üreme oldu çıktı devlette vermiştim, sonra özel hastanede tekrarladım gazlı bez falan verdiler önce o bölgeyi sabunla yıkadım gazlı bezle kuruladım öyle yaptım bu kez üreme olmadı.. Tekrar antibiyotik kullanmak yerine testi tekrarlayabilirsiniz.. Geçmiş olsun..