Kızlar 4 aylık olduk sağlık ocağı demir damlası başladı. Ben normalde sağlık ocağının verdiği d vitaminini kullanıyorum. Karşı değilim ben sağlık ocağının verdiklerine, bebeğimi rahatsız eden bir durumu olmadığı sürece kullanırım diyorum inşaAllah bakalım.
Her neyse şimdi demir damlası da başladı önyargıyla başlamadım kullanacaktım fakat bu nasıl bir renk anam yarebbim d vitamininde hiç böyle bir şey yaşamamıştık simsiyah rengi var ve bebek daha küçük olduğu için tükürükler dışarda sürekli üstümüz başımız battı. Peçete dayanmadı simsiyah oldular. (Diş sarartması konusunu da biliyorum dikkat ederim dişi çıkınca diyordum güya ama) böyle nasıl dikkat edilebilir ki çok huylandım bu damlayı hiç beğenmedim ya.
Tecrübeli annelerden yardım istiyorum. Özel damla kullanıp daha sıkıntısız bir ürün var mı bu konuda? Hepsi mi böyle simsiyah?
Bu arada bebeğimin sağlığı bünyesine dokunup dokunmaması tabi ki daha önemli renginden ama devam edip tecrübe edemediğim için bizi kabız etti isal etti ondan değişicem gibi açmadım postu çünkü bugün ilk defa verdim. Yarın bir gün o konuyla alakalı da şikayetim olursa onu da açarım tabi ki. Şimdilik renk konusunda bana yardım ederseniz sevinirim🌸