dilanur21 Merhabalar bebeğim 1 aylık pipisinin üstünde sivilceler oluyor tam geçiyo sonra tekrar çıkıyo bir ara iltihaplı sarı sivilce çıkmıştı sonra o geçti her gün yıkıyoruz krem sürüyoruz acaba bezden kaynaklı mı sizin de aynısı oluyor mu merak ediyorum
Drkalci Canım benim bebegim 7 aylıkken popusu falan sivilce olmustu kızarıklık falan baya kötüydü kremler falan cok kullanmıstık yaramamıstı en son doktoru bezi değiştirmemizi söyledi bezini değiştirmistik 2 gün sonra geçmişti
dilanur21 Drkalci ben ilk doğduğun da sleepy kullanıyodum sonra o pişik yapıyodu primaya geçtim bu sefer de böyle oluyor