YankiArin canım benim bebeğim 1 ay 2 günlük dogdugundan beri yüzünde kırmızı lekeler puturcukler hepsi oldu.defalarca doktora sorduk.sorun degıl kendı kendıne gececek yenıdoganlarda olan seymıs ki gercekten kendı kendıne gectı.arada yıne oluyor yıne gecıyor.merak etme ama tabıkı doktoruna danış yınede