asellina13 Bebeğim 1 buçuk aylık ve gündüzleri 8 saat aralıksız agliyo neden acaba sizin bebeklerinizse oylemiydi
Minnosum23 Aya girdik bızde durum hala aynı uykuya direndiği için daha çok ağlıyor kafayı yedirecek artık