Bana doktorum bebekten bebeğe değişir demişti, kimi insanın metabolizması hızlıdır kiminin yavaş. Benim oğlum 2 ay 6 günlük, her zaman mama vermiyorum ama bazen emip emip doymuyor mamayla takviye yapıyorum 90 CC yapıyorum bazen yetmiyor bi 60 daha içiyor bazen 20-30 cc içip bırakıyor 🤷 aç kaldığını anlarsınız zaten e açsa da aman doymasın yeter fazla yemesin diyecek halimiz yok istiyorsa yiyecek yani ama sindirebiliyor mu, kaka yapabiliyor mu vs bunları da göz önünde bulundurun mutlaka benim oğlum sindirime sıkıntı yaşamıyor kakasını da rahat ve düzenli yapabiliyor o yüzden içim rahat istediği kadar yediriyorum 😊