29 aylık kızıma 3 gündür tuvalet eğitimi veriyorum inanılmaz yorucuymuş sinirlerim çok bozuldu 😂 hala kendi söylemiyor ve altına yapıyor hatta öyle ki TV açıp oturtuyorum (yanlış olduğunu biliyorum) öyle yapıyor ama büyük abdestini hiç yapmadı lazımlığa. Lazımlığa yapınca büyük sevinç tepkileri veriyorum ve ufak ödüller veriyorum ama altına yapınca hala rahatsız olmuyor bunlar normal mi ? Bırakalım geliyor ama 2 gündür çektiğim o sıkıntılat boşa gidecek diye de üzülüyorum