Yasemin84 26 günlük bebeğim için tavsiye üzerine sab simplex gaz damlası kullanacağım. Doktorumuz da kullanabileceğimizi söyledi. Bu damlayı kullanmış olan var mı aranızda? Yoğun bir damla gibi geldi. Karıştırmadan direk kullanan var mı? Cevaplar için şimdiden teşekkürler
Yasemin84 NaimeYilmaz her kullanımda 8 damla mı kullandınız? Günde kaç kez kullandınız, etkisini kısa sürede gördünüz mü?
NaimeYilmaz Yasemin84 baya damla denedım ben o fayda ettı bırtek gunde 3 kereydı 8 damlaydı sanırım kutuda yazıyor verılmesı gereken mıktar o şekılde kullanmıstım