Esra3419 Arkadaşlar merhaba yenidoğan bebeğimde ultrason da beyinde 3 mm kist tespit edildi ama doktorlar bu durumun çoğu zaman geçici olduğunu kapancağını söyledi burada böyle bi durumla karşılan var mı acaba
dayes Esra3419 benim bebeğim de anne karnında vardı doğana kadar geçebilir kaybolabilir denildi öyle oldu elhamdulillah 1-1,5 ay içinde küçülerek kayboldu, detaylı bilgi verdiler mi başka
gokceokur Esra3419 çok geçmiş olsun.kistler genelde geçici oluyor benim kızımı da yumurtaliklarin birinde 4 adet kist var inşallah zamanla geçecek.
-ikizlerim- Esra3419 merhaba benim bebeklerimin birinde vardı çok şükur 9. Ay takibe gittiğimizde kaybolmuştu 🙏 inşallah sizinkide gececektir 🤲🌸
Esra3419 dayes benimde anne karnında görülmüştü bi kaç tane ama sanırım diğerleri geçmiş 1 tanesi kalmış şu an 50 günlük çocuk doktoru bu durum çoğu zaman geçici diyip çocuk nörüloji ye yönlendirdi şimdi randevu alıp nöroloji ye götüreceğim
Esra3419 gokceokur dayes sağolun arkadaşlar inşallah Rabbim cümlemizin evladına sağlk sıhhat versin inşallah
Esra3419 Ozlmhm evet şu an küçük olduğu için ama doktorlar normal görüyor kist ı yani çoğu insanda olabilir dedi doktor
Burcuskovski Eşimin şahit olduğu bir durum var kendisi radyoloji teknisyeni 2 cm’miş beyindeki kist 8 9 yaşlarında çocuk takip ediliyormuş Esra3419
symgrn Bizde 50 günlüğü ultrason raporunda 2mm koroid pleksus kisti yazıyor henüz çocuk doktorumuz görmedi raporu okur okumaz buraya baktım biraz rahatladım inşallah ciddi bişey değildir