Ayla3663 canım acil bir durum değildir belki ama doktora göstermen de fayda var benim bebeğim anne karnındayken kalbinde parlaklık vardı doğduktan sonra doktora sorduk kalbini dinledi üfürüm falan duymadım ben dedi aşırı terleme oluyor mu dedi yok dedim o aklıma geldi bi doktora göster istersen inşallaj birşey yoktur ama emin olmakta fayda vardır