TubaB 1-2 haftadır kabız. Kakası çok katı ve az. Bezde yuvarlanıyor kaka öyle diyim. Yaparken de çok zorlanıyor. Kayısı suyu ve püresi verdim zeytinyağı denedim. Başka ne deneyebilirim? Ne zaman doktora gitmeliyim ?