Kızlar korkmaz almıştım evlenmeden önce.. ama hiç beğenmedim hem köpüklü yapmadı hem de hep soğuktu. Neden bilmiyorum? Sinbo var hem kaynar yapma hem de köpük açısından en iyisi bu ama bunda da günde 2 kere falan yapınca ıslak kalıyor yıkayınca az önce elektrik çekti valla içim gitti diyebilirim. Fiyatı uygun olmasına rağmen böyle güzel yapan yoktur muhtemelen ama yıkayınca su kaçıyor içine. Hem sıcak yapan hem köpüklü hem de taşırmayan kahve makinesi önerilerinize talibim 🤓