Selam kızlar,
Kızım 6 aylık oldu, 6 aydır sadece anne sütüyle besleniyor. Ben asla emzirmeyi romantize edemeyen biriyim, yani mama içse de üzülmezdim. Sonuçta annesini bir damla bile emmeyen turp gibi bebeler var, kasmaya gerek yok modundaydım hep. Ama kızım sağolsun 6 aydır full time emişşşş. 5. ayda yavaştan kadı gıdaya başladık. Ben artık yemek yemeyi sevsin ve beni salsın istiyorum. Emzirmek tamam güzel ama çok zorlandığım bir konu oldu benim için, hele yazın off hatırlamak bile istemiyorum. Kızım 6 aylık olmasına rağmen hala inadına gibi geceleri saatte bir 2 saatte bir kalkar emer. Ve ben evden çalışıyorum yazılım mühendisiyim, sabah 8 de işbaşı yapıyorum, yani uykum piç olmuş olduğundan hiçbir şey anlamıyorum günlerimden. 6 aylık oldu hani gece emme aralarını açması gerekmez mi ya? Siz neler yapıyorsunuz, mesela yatmadan önce bir porsiyon sebze, yoğurt falan yedirsem daha tok tutar mı uyur mu bilemiyorum. Herkes açlıktan uyanıyor diyor ama sanmıyorum da. Ayına göre kilo alımı normal olan bir bebek, her şeyi iyi.
Emzirmeyi bıraktım diye ağlayan anneler çıkıyor karşıma sosyal medyada, inanın bana hiç duygusal gelmiyor. Mesela 26 ay emzirmiş artık emmemeye başlamış çocuk dana kadar olmuş, annesi gelmiş ağlıyor ayyy çok zor oldu ayrılmak diye. Ya ben göbek atarım hani o derecedeyim.
Sabah ve gece yine emsin ama gün içinde hala 2 saate bir emiyor dersin ki yenidoğan, nasıl açmam lazım benim bu emzirme aralarını ya :( ??