3 buçuk aylık bebegim 2 gündür burunda hırıltı ve öksürük var fizyolojik serum kullandım çektim ama geçmiyor tamamen acilmadi mamada sıkıntısı yok nefes almakta zorluk çekmiyor gece uyuduğu zaman rahatsızlık olmuyor ama bir türlü balgamli gibi öksürmesi 2 gündür geçmedi başka ne yapabilirim