serifelm Kızlar merhaba bugün 32 gün oldu doğum yapalı ve taze şekilde kanamam var 3 gündür adet kanaması gibi taze kan geliyor ve yoğun başına gelen oldumu acaba karın ağrım vs yok
melisamoms serifelm merhaba bende bende doğum yapalı 35 gün oldu bugün bendende taze kan geldi ara kanama oluyor sonrası akıntı
Mikaa1922 Oluyor 40 gune kadar . Bir bakiyorsun bitmis ama yarin tekrar basliyor. 40 cikana kadar normal canim merak etme
elifeminemehmet Benim de 40 ım çıktıktan sonra 2 hafta daha kanamam oldu. Bazen kırmızı bazen siyah kan enfeksiyon kapadığın sürece normal ama sağlık ocağına gidip kan değerlerine de baktır. Bende çok baş dönmesi olmuştu.
serifelm Teşekkür ederim bende endişelendim acaba normal değil diye internet de de değişik değişik şeyler yazıyor emin olamıyor insan