Merhaba anneler. Oğlum hiç emeklemedi 14 aylıkken yürümeye başladı şuan 22 aylığız ama kendi oturamıyor mutlaka destek istiyor yada oturunca kalkamıyor elini tutup kaldırmazsak ve yatınca da kalkamıyor dolayısıyla. Merdivenden desteksiz çıkamıyor. 19 aylıkken yüz üstü düşüp dişleri kırılmıştı ve operasyon geçirmiştik. Doktora gittik bi sıkıntısı yok dedi benim gibi olan anneler var mı nasıl bi yol izlemem lazım? Düştüğü için korkmuş olabilir mi acaba?