AhseniinAnnesii Kizlar bahcelievler medipolde yakin zamanda spiral taktiran var mi? Telefonla ucret soylemiyolar ya. Taktirmak istiyorum
yusaydefsa AhseniinAnnesii bişe diyim mi aynı acıyı çekeceksin yaptıkları işlem de spiral de aynı boşa para verme bence devlette taktır
AhseniinAnnesii yusaydefsa devlete de gram guvenim yok ya vallahi. Hijyeninden tutun yapilan islemine. Hic insani önemsimiyolar tersliyolar. Sizin onerdiginiz bir yer var mi peki
yusaydefsa AhseniinAnnesii ben Van’da yaşıyorum Kahramanmaraş da taktırmıştım kadın doğum hastanesinde taktırdıktan sonra iyi ki özele gitmemişim para verip bide acı çekecektim dedim zaten seni çatala oturtuyorlar adetin 3. Günü steril bir poşetten çıkarıp takıyor
memo AhseniinAnnesii valla ben 3 kere tak çıkar yaptım kanunide hiç terslenmedim . Kanunide tek memnun olduğum bölüm aile planlaması
AhseniinAnnesii yusaydefsa peki daha oncesinde kontrolune hic gitmedigim bi doktora gidip direk spiral taktirmak istiyorum deyince hemen isleme aliyolar mi (adetin 3.günündeyim varsayalim)
belom AhseniinAnnesii ben kadın doğuma randevu aldım spiral taktırmak istiyorum dedim direk taktı bı ay sonra da kontrole gel dedi ilk bı hafta orgazm olmamak lazımmış kayabiliyormuş doktorda ben bı mahsur olduğunu düşünmüyorum dedi ama ben genede işimi garantiye aldım 😂