Rezzannn Merhaba, bebeğim 4 aylık doktor bestiron damla verdi fakat prospektusune baktığımda 4-10 yaş aralığında kullanılır yazıyor., kararsız kaldım verip vermemekte.sizler ne kullanıyorsunuz demir damlası olarak?
Gizmokzilla Rezzannn kanuni olarak 4 yaş olarak yazmak zorunda 🥲 bebeklere kullanılabiliyor ama sıkıntı yok 🌸