Kelime veya cümle kurma gelişmeleri nasıl ne durumda acaba . Bizimki hala baba ,dede,anne ,bay bay kelimelerini kullanıyor. Bir de merak ediyorum yemek yerken kaşık tutamıyor bu normal mi . Çünkü kaynımın kızı 27 aylık ve sürekli kıyaslanıyor o yapıyor sizinki yapamıyor gibisinden. Çokmu anormal bişey bu yani ? Gelişimleri nedir merak ediyorum