Kızlarım 3 Ekim de spiral taktırdım Kasım adetime birkaç gün kala aşırı kasık ağrısı ve kuyruk sokumum feci şekilde ağırdı yerden kalkamadım kıvranıp süründüm resmen .Bu ay da adetim yaklaşıyor gene o ağrı başladı doğum sancısı çekiyorum iki aydır adet zamanlarım da spirali çıkarttırmak istiyorum ben başka neyle korunabilirim iğneler güvenilir mi ?