Aysegul_1 Merhaba kızım bugün tam 9 aylık desteksiz oturuyor fakat ayak üzerinde dikilmiyor basmıyor ayaklarını yukarı çekiyor deneyimleriniz nelerdir ne yapmalıyım yarın kontrolümüz var doktorumuza da danışacağım.
hayalperest2310 Aysegul_1 bende bekleyeyim 8 aylık olduk tık yok elinden tutunca ayağa kalkıyor emekleme yok daha
Cocukgelisimcimomy Aysegul_1 zemin farklı olduğu için korkuyor sürekli deneme yapın zemine alışınca ayağını çekmeyi bırakır
Arzuubal Aysegul_1 benim de aynı şekilde tutuyorum ayakta bassın diye tutmuyor çekiyor yürüteç de kullanmadık
Aysegul_1 Cocukgelisimcimomy çorapsız denemeliyim o zaman yürüteç var basar belki diye zıp zıp aldık onda parmak ucuna basıyor
Cocukgelisimcimomy Aysegul_1 sık çorap kullanımında oluşan bir sorun malesef ilk denemelerini pürüzsüz yüzeylerde yapın daha az geri çeker ayağını sonra pürüzlü yüzeye geçin 🙂