egemsena Montessori yatak kullanan var mi? yaptirmak istiyorum 2 yasinda oglum ama emin olamiyorum ne kadar sure kullanabilir gerekli mi diye cunku yaptirmisken en azindan ilkokulu da aradan cikarsin istiyorum. Onerileriniz var mi ?
Selimikomom egemsena bizim aldığımız montessori yatak 75 kiloya kadsr taşıyabiliyor ki ben arada oğlumla orda yatıyorum
Mercece12 egemsena bizimki tek kişilik baza büyüklüğünde ilkokulda da kullanır biraz büyüyünce de arkasındaki ev olan kısmı mobilyacıya söktürtüp normal yatak şeklinde de kullanır
Mazikeen egemsena 8 aylık kızıma aldım şuan 10 aylık 190*90 aldım tek kişilik yatak boyutunda rahat rahat yatıyor bende yatıyorum yanına taşıyor yani uzun ömürlü kullanır
Selimikomom egemsena yani ben kullanıyosam ilkokul çocuğuda kullanabilir diye düşünüyorum büyük zaten
burcusami Oğluma aldık çok memnunuz beraber yatıyoruz bazen, bazalardan daha kullanışlı özellikle 2 yas çocuk için, geniş olduğu için daha rahat yatıyor oğlum
serrabusra Mazikeen kenardan tutup kalkiyor mu? Bizde aldik da daha simdi anne yani besigindeyiz. İlerde tutunup kalktiginda duser mi ben yanina gidene kadar diye korkuyorum. Bizim yatak yer seviyesinde degil altta yavru yatak da var
dilantrkmn Bende daha yeni sipariş verdim ama herkes çok memnun bakalım bir gelsin ben 100*200 sipariş verdim beraber yatmak için
merveayse egemsena insta da montessorifabric diye bi sayfa var ben ordan yaptirdim cok memnunum 90×170 yaptirdim bende kızımda rahat sigiyoruz
dilantrkmn egemsena mobalya kids instagram üzerinden aldım ama güvenilir bir site bir fenomen arkadaş almıştı ordan çok memnun kalmış bende ordan sipariş verdim
IkraMustafaFatmanur egemsena merhaba ben satıyorum montessori yatağı 100 200 piercardin den almıştım takım halinde oğlum 9 aylıkken odasını ayırdım şuan da 4 buçuk yaşında ve hala da oluyor 12 13 yaşına kadar da yatırılabilir yatağının hemen ayak kısmında çekmeceliydi onuda kaldırdık daha rahat etsin diye kenarlarında çitlerğ de var ama şimdi satmayı düşünüyorum kardeşi de olduğu için ikisine ranza alacam alman için söylemedim yanlış anlama fikir olsun diye istediğin şekilde bende var çünkü resim atabilirim
serrabusra IkraMustafaFatmanur kenardan tutup kalkiyor muydu kucukken? Bizde aldik da daha simdi anne yani besigindeyiz. İlerde tutunup kalktiginda duser mi ben yanina gidene kadar diye korkuyorum
MeetJoeBlack egemsena biz yer Yatağı şeklinde yaptırdık, 120-200 boyutunda, oğlumla birlikte yatıyoruz.
teachermom07 merveayse iç yatağı da ordan mı aldınız acaba Yatak önemli benim için acaba karyolayı internetten alsam yatağı normal yatak mağazalarından mı alsam kafam çok karışık