Ya kızlar 13 aylik bebeğim 1 aydır her 2 dakikada bir emmek 1 adım atıyor emmeye geliyor 2 çekip gidiyor. Aradan 2 dakika geçiyor geri memeye geliyor ya gerçekten hiç bisey yapamıyorum dışarıda da böyle inanın çok yoruldum ısırıyor kanıyor emzirmekten nefret ettim ya yok mu bunun çözümü yemek yemiyor anca meme meme peşimde geziyor vermezsem yerlere atıyor kendini