Gmoo Arkadaşlar 20aylık bebegm var raporlu mama yazcam dedi doktor aranızda kullanan varmı hangi mamaya kullanıyorsunuz acaba bılgı verırmısınjz
tpbm1710 Gmoo merhaba, bebeğim bir aylık alerji doktorunda rapor çıkardık boyuna ve kilosuna göre 8 kutu verdiler evolvia mama kullanıyoruz