beyzacmvrc TV izleyerek büyüdük hepimizde. Benim oğlum şuan 20 aylık ilk zamanlar yani 5_10 ay arası aşırı ekran bağımlısıydı, öyle böyle değil. Ekran olmadan yemek bile yemezdi . 11 aylıkken yürümeye başladı ağır ağır , ve ondan sonra asla ilgisini çekmedi , önüne aç koy asla bakmaz . Kendi fikrim olarak söylüyorum bunları, bu ekran çok abartılıyor bence . Aman kesinlikle bakmasın vs . Yani şu açıdan düşünüyorum, biz kendimizi bildik bileli ekrana maruz kaldık, çizgi filmle sabah akşam büyüdük. Otizm değilim veya başka zihinsel problemim de yok . Ha doğuştan otizm vardır ekran daha tetikleyici olur sonuçta otizmli çocuklar özel bir eğitim ve yaşam ortamına ihtiyaç duyuyorlar . Ama otizm yoksa neden bu kadar abartıyla tepki veriliyo anlamış değilim. Otizm sonradan oluşan bir şey mi ? Bilmediğim için soruyorum bunları .