Papatya5801 biz vicco 21 numara ile başladık kızıma ince çorapla oluyor ancak kalınlarla olmuyordu ayagida buyudu kizim suan 20 aylik gittim lcw nin 23 numara kar botunu aldim yürüyor ama kendi rahat çıkarıyor ayağından (örn. Ayağını sallarken) bu yüzden büyük almak ne kadar mantıklı oldu biz kışın çok dışarı çıkmadığımız için ve yaşadığım yerde uzun süre kış olmadığı için büyük aldım 1 numara büyük sıkıntı yaratmaz heralde bizim şuan önünde 2 parmak hemen hemen boşluk oluyor