Arkadaşlar bebeğim 4 ay 10 günlük. İlk doğduğundan beri sağlı sollu yatırmaya çalışıyorum ancak sürekli sağa yatmak istiyor. Ultrason falan da çekildi boyunda bir sıkıntı çıkmadı. Kafasında bariz bir yamukluk vardı ben düz kafa yastığı ile bir nebzede olsa düzelttim. Ancak bebeğimin sürekli üzerine yattığı sağ yanağı sol yanağına göre daha tombik. Yatar vaziyetteyken belli değil ancak kucaktayken ya da aynadan bakınca çok belli oluyor. Bu durumu yaşayan var mı düzelir mi ?