Yok ameliyatsız düzelebilecek bir şekilde değildi bizim. Ultrasonda net belliydi açıklık ve işeme sintigrafisiyle delikten bakıldı direkt mesaneye kadar açıklık vardı. Bebekler bizden güçlü bence bizim sürecimiz zorlu geçmedi çok şükür. Zaten olmak zorundaydı başka şansımız yoktu, karnına da bez sarıyordum. Ne kadar küçükken olması o kadar iyi ama bence çünkü sonda takılıydı beş gün, yürümeye başlamış olsaydı zorlanırdık. Aklınıza takılan bi şey olursa sorun yine lütfen