Es-Es88 güne kaçta başlıyorsunuz bilmiyorum ama güne erken başlayınca akşam yatana kadar 6 öğün rahat rahat sığar aslında ama iştahsız diyorsunuz tabi o zaman işin rengi değişiyor. Bi de mesela benim oğlum asla kahvaltı etmezdi geceleri 4 5 kere emerdi özellikle sabaha karşı emdiği için karnı tok oluyordu ve kahvaltı etmiyordu. Memeyi kesince böyle bir sorunumuz kalmadı ve kahvaltı etmeye başladık. Sizde gece beslenmesini kesebilirsiniz bence zaten artık 16 aylık olmuş. Mesela böyle deneyebilirsiniz gibi düşündüm.