G_ulusoy Kızlar bebeğimin kabızlık sıkıntosı var napmam lazım bir hafta yapmadı gecen hafta kaynanamda zeytin yağına sabun bandırı poposunu uyardı öyle yaptı ondan sonra gene yapmadı bugünle birlikte 4 gün oldu bende onun yaptığı gibi yaptım bugün genede yapmadı napıyım kızlar 🤷🏻♀️
NaimeYilmaz G_ulusoy sızma zeytınyagı ıcıreblrsınız 1 cay kasıgı rahatsız olmuyors 10 gune kadar normal
Feri G_ulusoy canım kulak pamuğuna zeytin yağı sür poposuna azcık sok hemen yapar çok faydası oluyor.
Denizturgay2018 G_ulusoy benim mamadan olmuştu fitil verdi doktor 3 gün kullandım sonra düzene girdi canım doktoruna danış yine bi sen belki başka bişey önerir zeytinyağını bende kullandım bendede pek işe yaramadı
G_ulusoy NaimeYilmaz evet sızma zeytinyağı veriyorum ama banamısın demiyor aslında rahatsız gibide durmuyor ama ben tasa ediyorum kaynanamda yazık çocuğa diyor bana ondan tasa ediyorum aslında
Ozteber NaimeYilmaz aynen banada doktorun zeytinyağı icirmemi söyledi bi sure sonra düzene giriyo merak etmeyin benm kızım 2.5 aylik 3 4 gun de 1 yapiyo
G_ulusoy Denizturgay2018 evet canım doktor tavsiyesiyle doğdu doğalı similac diye bi mama var onu kullanıyorum
G_ulusoy Denizturgay2018 ama günde bir defa oda gece yatmadan 60 ml veriyorum anne sütü veriyorum diğer zamanlar
NaimeYilmaz G_ulusoy Rahatsız olmuyorsa akışına bırakmanız lazım. Uyararak yaptırmak ileride yapamamasına yol açabılır. Ama zeytınyagını ıcırmenız alışkanlık etmez ona ragmen yapmıyorsa bagırsakları dolmamıstır 😊
G_ulusoy NaimeYilmaz anladım canım yani sıkıntı olmaz diyorsun ztn uyardım bugün genede yapmadı eğer bi kaç gün daha yapmazsa hastaneye götürmelimiyim mamasının içine yağ koymaya devam ederim genede
G_ulusoy Feri işte kaynanamda sabunu zeytinyağına bandırdı poposunun içine sokup çıkardı ogün yapmıştı bugün ben yaptım ama yapmadı
NaimeYilmaz G_ulusoy Ben sabah aksam koyardım anne sutu alan bebeklerde 10 gune kadar yapamama veya gunde 4-5 kere yapma normal rahatsız olmuyorsa 10 gunu tamamlayınca goturmenız gerekebılır. Ama bence yapacaktır cok duyuyorum öyle 8-10 gunde bir yapan ve rahatsız olmayan bebıs.
AselMeva G_ulusoy aynı sorun 4 gün oldu bugün bizde var bende günde bir yada iki kez mama veriyordum iki gündğr bıraktım vermiyorum acaba ondanmı oldu diye maşallah pırt pırt gaz çıkarıyor ama kaka yok ve gazı kötü kokuyor sizdede varmı koku birde bende uyardım birkaç kez ama yok yapmadı bıraktım kendi haline rahatsız olsa ağlar diyorum ilk defa oldu bizim bakalım ne zaman yapacak🤷🏻♀️
G_ulusoy NaimeYilmaz anladım bende anne sütü veriyorum ama gecede yatmadan 60 ml mama veriyorum daha uzun ve rahat uyusun diye
G_ulusoy Denizturgay2018 işte bakalım bi kaç gün daha bekliycem sonra hastaneye götürcem canım bende inşallah düzelir ya
Zeynapasel G_ulusoy ya ben cis tutar gibi tutuyorum bazen dikkat ederek denedim oldu tabi ilk önce zeytinyağı sonra öyle yaptım 4 gün yaptı kakasini
G_ulusoy AselMeva evet bizdede aynı gazı çok kötü kokuyo hatta diyorum osurunca bu sefer yaptı diyorum ama yok
Barismehtap G_ulusoy mamayı gün içinde vermeyi deneyin,gece verilen mamalar kabızlığa sebep olur demişti doktorum bize , sindirebilmesi zor çünkü
Nily G_ulusoy benm kizimda zor yapiyor ikinarak falan ama ben biseu yapmiuorum kendisi yapiyor 2 3 gunde bir gunde 2 kere falan bazen Cok zor bisey walla. Cokta ihmal etmeyin doktoruna iletin mutlaka