Puahahah Kizlar eskisehir umite bebegimi goturecegim ama coskun minnet mi toksa nurcan bayçora mi kimi tavsiye edersiniz birde alper bey var diye duymustum hangi doktordan memnunsunuz?
Belma26 Ben Nurcan hanıma gidiyorum çokta memnunum. Çok sakin tatlı bir bayan. Her şeyi tek tek anlatıyor.
Kyfz Biz de Nurcan hanıma gidiyoruz. Gayet memnunuz. Tarzından üslubundan memnunuz. İlgili, anlayışlı.
Tugce1132 Kesinlikle Nurcan Hanım çok ilgili bi doktor bebegim dogdu doğalı ona gidiyoruz özelden de cok güzel yanıtlar veriyo denemeni tavsiye ederim çok naif bir bayan