Zlhaanne böyle ve daha da fazlası 😂😂 şuna ne söylersem söyleyeyim ilk sözü itiraz etmek oluyor. Evden dışarıya çıkamıyoruz kesinlikle palto ayakkabı reddediyor, dışarıya çıkınca da eve giremiyoruz. Bezini değiştiremiyorum, kıyafet giydirmiyorum. Yemek zaten yemiyor, uyku yemek hep sorunluydu zaten . Her şeye de oturup ağlıyor.