seda_asan1 3 aylıkken yanına koyup elini üstüne koyardım şimdi 8 aylık saeece uykuya geçerken veriyorum ki uyku saati olduğunu anlasın die.onsuz uyumuyor dışarı çıkarken bile yanımda.buyuk oğlumda bu şekilde alışmıştı şuan 4 yasinda hala uyurken sarılıp yatar.kendilerini güvende hissediyorlar.