Havinkaya Bebeğimin 3 gündür geçmeyen öksürügu vardı salık ocağına götürdüm doktor ilaç verdide Klamer verdi öksürük kesiyormuş diye okudum diğeride asist bilirlikte kullaniminda sorun olurmu acaba lütfen cevap verin 🥹
Laden Havinkaya onca sene okuyan doktordan daha iyi bilemeyiz ki. Doktor yazdıysa elbette kullanılıyordur☺️
Havinkaya Laden haklısınız bende öyle düşündüm fakat reçetede öksürük kesiciyle kullanmayın yazıyordu