Nstden anlayanlar bakabilir mi 28+3 olduk Salı günü sancım vardı yatış yapıldı Şuan evden tedavi görüyorum bugün kontrole gittim doktorum yorum yapmadı ama çok dikkat etmem gerektiğini bir gün bile bizim için önemli dedi sürekli ağlıyorum diye bana artık çok fazla bir şey söylemiyor bebek iri ve suyu çok üst sınırda dedi bu arada daha yeni gebelik şekerim çıktı şu çok sınırda olunca ne olur başına böyle şeyler gelen var mı bu arada ikinci gebeliğim ama ilk gebelikte böyle bir şey yaşamamıştım