Anneler merhaba ben 11 aylık kızımda dün gece fark ettim ki benden ayrı olduğu için uyanıyor bikaç gün tatilde yanıma aldım yatırdım eve döndüğünüzde beşiğinde üç dört sefer uyandı yanımda deliksiz uyuyordu ben bu ayrılık kaygısını korkusunu ne diye adlandırılırsa nasıl yeneceğim çocuğumda bende verimli uyuyamıyoruz günümüz mahvoluyor