churrosliy Cumartesi eşyalar gidicek 5 günüm var önce nereyi toplamalıyım mutfak gözüme çok batıyor bugün mutfağı mı yapsam
tomvejerry churrosliy ben olsam kullanmadigim bütün tabak canaklari kolilerdim canım ya da yatak odasından başlayabilirsin iki üç günlük kıyafet ayirsbilirsin kenara diğer hepsini hazirlarsin
tosbiksmoms churrosliy en zorundan başlayın bence çünkü sonrasına enerjiniz kalmıyor. Benim tercihim mutfak olurdu birkaç bardak tabak kaşık falan bırakıp gerisini kaldırın. Sonrasında ise yatak odası olurdu.
bananeabiya churrosliy önce çeyizlik tabak çanak varsa onlardan başlayıp sonra kitap vs şeyleri yapabilirsiniz. Ben en az kullandığım şeylerden sık kullandıklarıma doğru sıralama yapmıştım. Mutfağı en son yapmıştım sık sık bir şey lazım oluyor diye
endoplazmikretikulumiste churrosliy en çok döküntü incik cıncık nerede ise orayı kolile ve nereye ait olduklarını üzerine yaz . Gerisi kıyafet ve kaba mobilya
Sevah Kıyafetleri hiç askıdan çıkarmadan. Çöp poşetini askı nın uçlarını kılıf gibi geçir Çok rahat oluyor öyle direk asıyor sun
CafeChocolat 2 ay önce taşındım bende önce mutfaktan başladım çünkü mutfak eşyam çooook sonra yatak odası ve kıyafetler onlarda çok uzun sürdü gerisi genellikle büyük mobilya ve beyaz eşya oluyor onu taşınma ekibi hallediyor zaten
elifcyl Önce mutfak sonra kıyafetler bacım . 2ayda 2 kere taşındım böyle yaptım . Mutfak en zoru zaten
MiJang Önce yeni evinize ne götürmek istemezsiniz onları ayıklayın fazlalıkları attınız mı kalanını bir gecede toparlarsınız