Kızlar sereum fizyolojikleri açtığınızda kaç gün kullanıyorsunuz tüpleri benim bebeğimin çok fazla tıkanmadığı için sabah bazende akşam yapıyorum nadir, bitmiyor doktora sorduğum da 2gün kullanabilirsin demişti ama yinede kalıyor az damlattığım için ve ziyan olup çöpe atıyorum ucuzda bişey değil sizler nasıl kullanıyorsunuz?